Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна сегменти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Преди да отваряш двигателя залудо, опитай и със други вариянти... Продават се специални пасти и течности за раздвижване на запекли сегменти, които с очите си съм виждал как раздвижват залепнали сегменти на 4-те цилиндъра, след 5 годишен престой на ладюха...
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #17
      За цената не знам, ма а ко не си сменял сегменти, трябва да имаш пред вид някои неща - трябва да знаеш размера на буталото/88мм варира от 79,98 до 80,05-примерно, не го приемай за вярно с оригинала, на е възможно до има няколко класа на точност обикновенно се отбелязва с буква върху буталото/Трябва да измериш диаметъра на цилиндрите в работната част по две оси за да видиш дали няма елипса вече, когато имаш нужните сегменти трябва да ги прогониш по цилиндрите , демек да пъхнеш всеки кимплект във всеки цилиндър и да провериш ключа на сегмента, това е хлабината между двата края когато е сложен в цилиндъра, няколко стотни е, не трябва да се допират щото ще задерат като загрее двигателя, но не трабва и да са хлабави много щото ще губиш компресия.Ключовете на сегментите в един цилиндър трябва да се разминават на 120 или 180 градуса.За по-подробно майсторите ще ти обяснят размери, допуски и други тънкости.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment

      Working...
      X